sobota, 23 września 2017

ALIEXPRESSOWO! Czyli lepiej tu nie wchodź...


Moim pierwszym zakupem na Aliexpreess był lakier hybrydowy do paznokci w kolorze soczystej czerwieni.Zamówiłam go dokładnie 03.08.2016 (boszzz, myślałam że ja tam już kupuję z 5 lat). Kosztował niecałe 2$, więc stwierdziłam- dobra, jak coś schrzanię, to przynajmniej nie zbiednieję!
I wiecie co, to było dalece wyimaginowane przekonanie, bo mimo iż nie schrzaniłam nic, lakier przyszedł, to ja jednak zbiedniałam. I to o wiele więcej, niż wspomniane 2$.
******************************************************
Przyszedł lakier, po nim przyszedł pokrowiec na telefon, świetny naszyjnik, tło do zdjęć itd... Teraz już rozumiesz, że jeden, naprawdę JEDEN zakup na chińskim allegro grozi bankructwem. 

Ja Ci pokażę, z czego jestem najbardziej zadowolona, ale...nie miej do mnie pretensji, jak nie będziesz mieć za co zapłacić rachunków, czy kupić bułek na śniadanie... 
Ja się próbuję z tego leczyć...nowymi zakupami :D!

Dobra, my tu śmichy-chichy, a już sobie wyobrażam te pełne wyczekiwania spojrzenia w ekran, co ona tam zamówiła! 
Przynajmniej ja tak mam, jak widzę kogoś z zakupami z Ali...ale może ja już jestem dziwna. 
Trochę rzeczy dla Was mam, także podzielę je na kategorie, żeby łatwiej było Wam "przelecieć", co Was interesuje.

Podałam Wam orientacyjne ceny tych przedmiotów, a po znaku równości ile ja zapłaciłam za niego. Nie jest to równoznaczne z wartością podanych dolarów, bo czasami korzystam z kuponów, lub jest jakaś zniżka sprzedawcy, albo kurs dolara był niski, bądź wysoki i są różnice. 

1. Kosmetyczno-urodowo-kobiece

➡ Okulary przeciwsłoneczne białe 1,45-1,47$= 5,16 zł

Bardzo dobrze wykonane, nie widać, że kosztowały 5 zł, no z 20, to co najmniej! Na moją okrągłą, jak księżyc w pełni buźkę jednak za małe, niestety są za wąskie i wyglądam śmiesznie, jak nie żałośnie. Jakościowo super, ale pasują na drobną twarz.


➡ Skarpetki stopki z silikonową wstawką na pięcie 2,25-2,48$ 
link: wygasł

Jeżeli uda się Wam znaleźć na jakiejkolwiek aukcji te skarpetki, to serdecznie polecam, jeśli lubicie takie kolorowe printy. Skarpetki są bardzo mięciutkie, posiadają na pięcie silikonową wstawkę, dzięki czemu nie ma mowy, żeby zsuwały się ze stopy. U mnie już są dwa zestawy.
Tutaj wygląda jakby były bardzo cienkie, ale zdjęcie robiłam z lampą i dlatego tak bardzo widać palce. Ja mam rozmiar stopy 41, więc na mniejszej i tak się mniej naciągnie, a poza tym nie widać "na żywo", że coś prześwituje.

➡ Szczotka do włosów 4,76$= 17,18zł 

Szczotkę zamówiłam całkowicie przez przypadek (o ironio, jak 99% rzeczy) z linku na którejś grupie- też należycie do miliona grup aliexpresowych na fejsbuniu :D?
Generalnie nie jest zła, bo fajnie rozczesuje moje kręcone włosy, które lubią się wręcz kołtunić. Jedna rzecz mi się nie podoba, a mianowicie giętkość rączki. Posiadaczki prostych włosów pewnie tego nie odczują, ale na moich włosach nieraz mi to przeszkadza, bo się obawiam, że ją złamię. Nie kupiłabym kolejny raz.

➡ Naszyjnik "liść" 1,10$= 4,10 zł 


To chyba najlepsza biżuteria, jaką kupiłam na Ali. No nie było tego dużo, bo faktycznie wolę kupić coś ze srebra lub złota (to bardziej dostać :D), ale jak zobaczyłam cenę, to zamówiłam. Bardzo jestem zadowolona, bo nie wygląda tandetnie (tak sądzę), nie brudzi szyi, a do tego super efektownie wygląda zarówno do sukienki, jak i kombinezonu, czy koszuli. Jak tylko się coś z nim stanie, to zamawiam kolejny!

➡ Okulary czarne 0,82$


No i to jest właśnie ten jeden z lepszych zakupów, a który wcale nie obiecywał za wiele. Używałam cały sezon, używam ciągle, a wyglądają, jak nowe. Bardzo wygodne, chociaż to kwestia bardzo indywidualna, jednak mi wyjątkowo podpasowały.

➡ Zestaw marmurkowych pędzli do makijażu 6,94$= 20,64zł (miałam kupon rabatowy) 

Pędzle do twarzy są super, naprawdę bardzo dobrze się nimi pracuje, natomiast do oczu, to porażka na całej linii. Małe pędzelki są bardzo lekkie, co mi przeszkadza w robieniu makijażu i włosie takie naprawdę sztuczne i bardzo zbite, prawie nie nabierają kosmetyku. Natomiast do twarzy używam wszystkich. Idealne do bronzera, różu i rozświetlacza.
p.s. Sorki, że są brudne, ale cały czas w użytku, więc wybaczcie :)

Jeszcze Wam polecę taki pędzelek, tylko że aukcja wygasła. Gdybyście jednak mieli inną i się zastanawiali, to śmiało, bo jest zajedwabisty!

➡ Kosmetyczka "kuferek" 3,27$= 11,61zł 


Absolutny "must have" każdej sroczki! Bardzo mi się podoba ta kosmetyczka, chociaż w środku ma naprawdę niefajne wykończenie, czyli coś a'la lata '90 i kosmetyczki z bazarów. Miałam nadzieję, że będzie to coś fajniejszego, ale cóż.
Mimo wszystko zamierzam kupić też inny kolor.

➡ Kosmetyczka "zamszowy kotek" 1,82$=3,70 zł (z kuponem)

Myślę, że każda kociara powinna mieć tę kosmetyczkę.
Jedyny minus, to to, że jest zamszowa i strasznie się wszystko do niej czepia, także dla dziewczyn szczególnie na to uczulonych odpada.

➡ Torba na ramię 6,58$= 26,45zł 

Torebka jest całkiem spoko wykonana, jednak nie skradła mojego serca. Jest taka...niewygodna. Za krótki pasek, za wąskie "wejście", także większy portfel się nawet nie zmieści. Nie polecam jej nawet za te pieniądze. Wybaczcie, ale aktualnie mi zafarbowała od kijowego ubrania na granatowo, czego się nie da usunąć, więc zdjęć nie będzie :(

➡ Opaska na włosy "królicze uszy" 1,52$= 6,05zł 

Oj tak, tego gadżetu mi zdecydowanie brakowało do rytuałów pielęgnacyjnych. Mogłam wreszcie zastąpić te brzydkie plastikowe opaski czymś ładnym, mięciutkim i przyjemnym. "Uszy" bardzo łatwo się montuje, idealnie przylegają do głowy i super zabezpieczają włosy np. podczas robienia maseczki na twarz. 

➡Torebka 15,61$= 62,72zł 

To jest właśnie, co się zowie- zakup godny polecenia! Uwielbiam tę torebkę. To jedna z droższych rzeczy, jaką kupiłam na Ali, więc tym bardziej oczekuję od niej cudów na kiju. Po ponad roku użytkowania nie widać absolutnie żadnych śladów o tym świadczących. Jest bardzo porządnie i solidnie wykonana, suwak działa bez problemu. Jak na niewielką torebkę, to ma sporo miejsca w środku. Bez problemu mieszczę wszystko, co potrzebuję, a nawet więcej. 

2. Paznokcie 
➡ Pyłek do paznokci BORN PRETTY 1,01$ 

To naprawdę piękny pyłek- zobaczcie sami :)!

➡Aluminiowe płatki 0,50$ 


➡ Złoty frez do zdejmowania żelu i hybryd 2,48$ 

Zamówiłam go, jako drugi frez i ten zdecydowanie lepiej mi się sprawdził niż ten: http://bit.ly/2xgsZr8 (zdjęcia porównawcze poniżej), kosztuje 2,5 raza tyle. 
Natomiast złoty super ściąga żel i hybrydę. Używam go do słynnej różowej frezarki.

➡ Zestaw 6 neonowych pyłków do paznokci 2,99$= 1,69zł 

Pyłki dają super efekt, najlepiej sprawdzają się do ombre, chociaż same też dają radę. 

➡ Stempel przezroczysty żelowy 1,47$= 5,81 zł 

Bardzo wygodny w użytku stempel. Z nim w zasadzie nie ma prawa się coś nie udać. 

➡ Płytka do stemplowania "hehe" 0,46$= 1,44zł 

Najlepsza, jaką mam. Idealnie wyżłobione wzorki i wszystko odbija się bez zarzutu. 

➡ Lampa UV/LED 14,96$= 58,81zł

Aukcja już nieaktywna, ale bardzo łatwo znaleźć te lampy, więc polecam. Do żeli, czy hybryd działa bez zastrzeżeń.

3. Do domu 
➡ Łyżeczka "łopatka" 1,09$= 4,05zł 

Fajna pierdoła- u mnie wylądowała w cukierniczce. Nie rdzewieje, nie ściera się, generalnie bez zarzutu.

➡Bukiet róż 15 szt. 0,99$= 3,82zł 

Piękne, delikatne i jakże efektowne (i tanie!) kwiatuszki. Są dość drobne, dlatego zamierzam domówić kilka bukiecików. Bardzo fajnie wykonane i mimo iż są sztuczne, to nie wyglądają ordynarnie.

➡ Timer do gotowania jajek 1,38$= 5,60zł 


Dla miłośników jajek na miękko rzecz obowiązkowa. Nie oszukuje!

➡ Narzędzie do wykrawania "donutów" 

To jest genialne w swej prostocie. Po wielu latach męczenia się ze szklanką i kieliszkiem w kuchni robiąc pączuszki, czy donuty, przyszedł czas na ułatwienie sobie życia. Eureka! 

4. Dla dziecka 
➡ 3-częściowy strój a'la zebra 4,74-7,01$ 

Materiał się nie rozciąga, co mi się nie podoba, bo np. body szybko stały się za małe, a spodenki wciąż w użytku. Kolor troszkę się sprał, ale biały nie widzę, żeby zżółkł. Mimo wszystko zamówiłabym kolejny wzór.

➡ Szelki z muszką 3,48$= 11,48zł

Cena nie do porównania w PL. Kupowałam na szybko synkowi muchę i szelki, zanim jeszcze ten przyszedł, bo potrzebowaliśmy na imprezę i wyszło mnie to 40 zł. Nic dodać, nic ująć. 

➡ Skarpetki 0,83-0,93$= 3,44zł 
3 pary 10,32zł 

Wszystkie mamusie, słuchajcie musicie zamówić dzieciaczkom te 
skarpetki. Są przecudowne, przesłodkie i przemięciutkie. Super się dopasowują do stópki, nie wystają żadne nitki ani na palcach nie robią się takie brzydkie buły. Nie kosmacą się w ogóle. 

➡ Maskotka- grzechotka z uchwytem królik i miś  2,41$= 10,00zł szt

Śliczna grzechotka do powieszenia np. na łóżeczko, czy przy wózku.

➡ Lalka pluszowa Metoo "jelonek" 26,68 zł 

link: wygasł, ale jest inna aukcja http://bit.ly/2h4uVxj

Tak, mam synka, a tę lalkę kupiłam bardziej sobie, niż jemu :p. Wybrałam najbardziej męską wersję, jaka była, żeby nie było :).
Najchętniej, to wzięłabym wszystkie, jakie są dostępne. Lalka jest naprawdę super, mięciutka, super porządnie wykonana i taka piękna.

➡ Lalka Metoo breloczek 3,33$= 14,05 zł 

Ta wersja miała być do kluczy, ale okazała się większa niż się spodziewałam, więc służy do zabawy :) Aktualnie gdzieś przepadła, więc z "real foto" nici, ale jak powróci, to wstawię :)

➡ Komplet letnich ubrań dla chłopca 5,99-6,96$= 20,10zł 

Fajny komplecik dla chłopczyka.

➡ Komplet czapka+komin 2,42-2,65$= 10,31zł i 10,51 zł 

Rozciągliwy materiał, super przylega do ciała. Dość dobrze utrzymują się printy, mimo kilkunastu prań. Zamówiłabym kolejne, ale wzory mogłyby być ciekawsze, wybrałam najładniejsze i już nie ma co :D

➡ Zestaw elegancki garniturek z muszką 10,70$= 45,75zł 

Coś na eleganckie wyjścia z maluchem. Zaskoczył mnie materiał, bo jest mięciutki i elastyczny. Fajnie się układa, nosi i pierze. Mam wrażenie, że rośnie wraz z dzieckiem, bo służy nam już od bodajże grudnia i jeszcze na pewno założy :)

➡ Mamas&Papas maskotka 3,26$= 13,26zł 

Bardzo polecam tę zawieszko-maskotkę dla maluchów! U nas sprawdzała się naprawdę genialnie, a grający króliczek koił nerwy podczas jazdy samochodem, co nieraz bywało niezłą przeprawą. Misio brzęczy, jedna gwiazdka piszczy po naciśnięciu, a druga tylko wygląda. U nas mocowanie szybko zostało unicestwione, a to przez nieodpartą chęć mojego Synka do posiadania zabawki w łapkach, zamiast przy łóżeczku. Nadal jest lubiana :)

5. Pozostałe 
➡Długopisy z kryształkami 0,49$ szt.

Zamówiłam je głównie dlatego, że jako naczelna sroka chciałam mieć coś ładnego do pisania, co wyciągam w razie potrzeby z torebki, a wszyscy wkoło pytają: Wooow, a gdzie kupiłaś takie śliczne długopisy?
Na razie czekają na debiut :D

➡ Żelowe długopisy 0,56$= 2,30zł 


Uwielbiam te długopisy. Pominąwszy, że mają śliczne "wintydżowe" printy, to super mi się nimi pisze. Są cienkopisami, nie przerywają, ale nie wiem, czy mają wydajne wkłady, bo nie piszę nimi dużo. Są wrzucone do torebki i służą w potrzebie. 

➡ Zabawka antystresowa 1,27$= 5,09zł 

Szybko się zepsuła, ale to przez wyjątkowe zdolności mojego męża. Ja bym się tym bawiła do tej pory, tym bardziej, że mi naprawdę by się przydała :D 
---------------------------------------------------------------------------------
Jeśli już dostatecznie jesteście zachęceni do zakupów na Aliexpress, to z mojej strony wstawię Wam screeny, co należy po kolei klikać, gdy kupujemy coś przez smartfona. Ja płacę przez "przelewy24" i nigdy nie dodawałam żadnych numerów swoich kart, żadnej rejestracji karty, bo uważam, że tak jest bezpieczniej. Może i nie ma się czego obawiać, ale ja nie jestem przekonana do tego.







Tyle ode mnie, może niektórych to rozbawi, szczególnie wyjadaczy na Ali, ale widząc niektóre posty na grupach, to widzę, że niektórzy mają jednak z tym problem :)

W sieci jest MNÓSTWO poradników, jak założyć konto, jak kupować, co to ukryte aukcje itd, dlatego nie będę tego powielać po raz milionowy. Poza tym jakimś ekspertem nie jestem, więc nawet nie czuję się tak kompetentna do uczenia Was, jak się tam odnaleźć. Wolę Wam pokazać, co kupiłam :)
Wklejam Wam linki do filmików pana Jarka Bartkowiaka, czyli absolutnego guru, jeśli chodzi o sprawy związane z Ali. Poza tym Jarek prowadzi również grupę na facebooku (liczącą niemal 400 tysięcy osób!), o TUTAJ, gdzie możecie dołączyć i powoli zaznajamiać się z tematem.



Ciekawa jestem, czy już jesteście Aliholikami, czy dopiero będziecie wsiąkać :)?

P.S. Niezmiennie zapraszam Was do naszej grupy, w której znajdziecie wsparcie w wyborze naturalnych kosmetyków :)

Dołącz do nas: Polecamy naturalne kosmetyki

A tutaj mój InstagramFacebook  oraz Google+.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie postem! Zostaw po sobie choćby uśmiech, będzie mi bardzo miło :)
Prowadzisz bloga? Na pewno do Ciebie trafię :)