wtorek, 26 kwietnia 2016

❤ Konkurs z okazji PÓŁ-URODZIN BLOGA ❤

Witam Was po dłuższej przerwie!
Muszę się usprawiedliwić ze swojej nieobecności, a to ze względu na sprawy prywatno-zdrowotne. 
Miejmy nadzieję, że teraz już będzie tylko lepiej i blog nie stanie w miejscu!


Przychodzę do Was (wprawdzie spóźniona kilka dni) z konkursem, który ma na celu upamiętnić "półrocznicę" istnienia mojego bloga :)

Dokładnie 6 miesięcy temu, 21 października wstawiłam tu na próbę dość lakoniczny, bardzo amatorski tekst o zaletach kosmetyków naturalnych. Nie jest to wpis, którym się chce chwalić, wprawdzie usunęłabym go z chęcią, ale doszłam do wniosku, że jednak go zostawię. W końcu każdy od czegoś zaczynał i nie będę się wstydzić swoich kulawych początków :)

Moi kochani, do wygrania są dwa zestawy kosmetyków naturalnych firmy Organic Shop.

Pierwszy zestaw przeznaczony do pielęgnacji ciała wygrywa osoba na Facebook'u.
Jest to organiczny mus do ciała Truskawkowo- jogurtowy oraz organiczny scrub do ciała Belgijska czekolada.



Drugi zestaw przeznaczony do pielęgnacji włosów wygrywa osoba na Instagramie.
Jest to szampon do włosów Jedwabny nektar oraz organiczny balsam do włosów Winogronowy miód.




❥❥❥❥❥❥ZASADY KONKURSU❥❥❥❥❥❥

1. Wygrywają dwie osoby.
Jedna osoba na funpage'u Facebook'owym bloga, druga w drodze losowania na Instagramie .

2. Zasady konkursu na FACEBOOK'u:
- trzeba być obserwatorem mojego bloga;
- należy polubić funpage mojego bloga FACEBOOK;
- udostępnić publicznie grafikę konkursową znajdującą się na funpage'u;
- zaprosić do udziału w konkursie trzy osoby oznaczając je w komentarzu pod grafiką na moim funpage'u;
- najważniejsza część konkursu: napisać w komentarzu pod grafiką na Facebook'u, jaki wpis z mojego bloga najbardziej Wam się podobał lub był przydatny i dlaczego.
Wygrywa osoba, której komentarz najbardziej przypadnie mi do gustu, więc liczy się kreatywność i znajomość moich wpisów :)
WAŻNE: W konkursie musi wziąć udział co najmniej 10 osób.

3. Zasady konkursu na Instagramie:
- trzeba być obserwatorem mojego bloga;
- należy być obserwatorem mojego Instagrama PROFIL NA INSTAGRAMIE;
- udostępnić zdjęcie konkursowe, które znajduje się na Instagramie oznaczając mnie i dodając w opisie hashtag #polrokubloganb
Wygrywa osobą, którą wyłonię w drodze losowania, więc liczy się odrobina szczęścia :)
WAŻNE: W konkursie musi wziąć udział co najmniej 10 osób.

4. W konkursach mogą brać udział osoby pełnoletnie zamieszkujące terytorium PL.
5. Sponsorem i organizatorem konkursu jestem ja, autorka bloga "Naturalne Blogowanie".
6. Konkurs trwa do 8 maja, a wyniki zostaną podane w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu.

MAM NADZIEJĘ, ŻE SPODOBAŁA WAM SIĘ MOJA PROPOZYCJA NAGRÓD I WEŹMIECIE UDZIAŁ W KONKURSIE :)
❤❤❤ POWODZENIA ❤❤❤


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie postem! Zostaw po sobie choćby uśmiech, będzie mi bardzo miło :)
Prowadzisz bloga? Na pewno do Ciebie trafię :)