czwartek, 12 kwietnia 2018

NaturalneBlogowanie: Naturalne CUDA, to tylko EKOCUDA w Warszawie! 21-22 kwietnia 2018


Kto z Was lubi zakupy? Ja uwielbiam, jak to kobieta wg stereotypów, ale nawet nie próbuję temu zaprzeczać :D

Kiedyś, kiedy zaczynałam kupować kosmetyki byłam stałą bywalczynią większości drogerii, które miałam w zasięgu wzroku. Kupowałam naprawdę dużo i bez namysłu. Liczyła się promocja, albo polecanie przez 'jutjuberki' jakiegoś super kosmetyku. Musiałam dojrzeć i przede wszystkim zrozumieć wiele rzeczy, np. co kryje się w składach, żeby zmądrzeć.



Gdy zaczęłam używać naturalnych kosmetyków bardzo ubolewałam nad tym, że tak trudno są dostępne. Niemal niemożliwym było, aby kupić coś dobrego w drogerii. Zaczęło się od Alterry w Rossmannie, później zaczęło wchodzić Sylveco do Natury i dzięki temu teraz już nie jest tak wielkim wyczynem kupić naturalny kosmetyk w drogerii. Tak, też przeszłam etap "Kupię kosmetyki dla dzieci, one są na pewno lepsze". HA! Dziś wiem, że to wcale nie jest gwarancją...


Kiedy w 2016 roku wystartowały po raz pierwszy targi EKOCUDA w Warszawie byłam oczarowana tym pomysłem. Nie spodziewałam się, że branża kosmetyków naturalnych tak szybko osiągnie tak ogromny zakres i ktoś zorganizuje przedsięwzięcie na skalę całego kraju. Wyobraźcie sobie- setki wystawców firm kosmetycznych, a do tego wszystkie NATURALNE! Raj dla miłośników naturalnych kosmetyków.

fot.Kamila Panasiuk
W tym roku 21-22 kwietnia odbędą się one już po raz CZWARTY w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy. Podobno skala imprezy znacznie się rozrosła i w tym roku do dyspozycji wystawców oddano trzy piętra budynku. Najbardziej podoba mi się to, że wśród wystawców znaczną większość stanowią polscy producenci, dzięki czemu można poznać wiele rodzimych firm i znaleźć wspaniałe kosmetyki, które niekoniecznie są mocno promowane w Internecie. Pod tym linkiem macie LISTĘ WYSTAWCÓW na zbliżającą się edycję targów. Ja osobiście nie znam może nawet połowy nazw tych firm, dlatego uważam, że tego typu impreza jest doskonałą okazją, żeby poszerzyć znacznie swoją znajomość z 'naturalnymi producentami'.

fot.Kamila Panasiuk

Do tego targi EKOCUDA nie są jedynie okazją do zakupów. Przede wszystkim można poznać wiele ciekawych osób, które uwielbiają i tworzą naturalne kosmetyki. Można kosmetyki dotknąć, powąchać, zaczerpnąć rady, porozmawiać, wymienić się doświadczeniami. Można uczestniczyć w warsztatach z mineralnego makijażu oraz wziąć udział w wielu konkursach i zabawach.  Dla uczestników przewidziane są również wykłady, na których można dowiedzieć się wielu ważnych kwestii o naszym zdrowiu. Także targi są świetną okazją do super zabawy jak i poszerzenia własnych horyzontów.
Dodam, że wstęp na targi jest bezpłatny, co dodatkowo zachęca do przyjścia. 


No to teraz pytanie mam: 
Z KIM SIĘ WIDZĘ NA EKOCUDACH ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie postem! Zostaw po sobie choćby uśmiech, będzie mi bardzo miło :)
Prowadzisz bloga? Na pewno do Ciebie trafię :)