piątek, 12 maja 2017

[TAG] 40 pytań kosmetycznych



 1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz? 
Wodą myję wieczorem, a rano przemywam tylko tonikiem, rzadko wodą.

2. Jaki masz typ cery?
Mam cerę bardziej w kierunku tłustej, która się świeci w strefie T, ale umiem już nad tym panować.


3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?

Uwielbiam mus-żel z Planeta Organica i olejek do demakijażu z Biochemii Urody. Do tego używam również mydła Aleppo, ale nie codziennie. 





4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Używam, bardzo lubię. Kiedyś szorowałam twarz peelingami z grubymi drobinkami a dziś nawet lubię enzymatyczne. 

5. Jaka to marka?
Obecnie Planeta Organica, ale lubię również np. z Babuszki Agafii. W zapasie czeka enzymatyczny z Sylveco. 



6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Obecnie są to nawilżające kremy z Vianka, ale nie grają dobrze z moją skórą i trochę się z nimi męczę. Bardzo lubię krem do cery trądzikowej z Ecolab i duet z Natura Siberica.





7. Czy masz piegi?
 Nie mam. 

8. Używasz kremu pod oczy?

Używam zawsze rano i wieczorem. Obecnie jest to Vianek, ale ulubieńcem jest arganowy z Nacomi. 


9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
W okresie dojrzewania miałam straszny problem z trądzikiem, który towarzyszył mi również na studiach, ale dziś udało mi się nad tym zapanować i nie czuję się już źle bez podkładu.

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?
Nie przypominam sobie. 

11. Jakiego podkładu używasz?

Uwielbiam podkłady mineralne- mój ulubieniec, to Lily Lolo. 


12. Co z korektorem?
Korektor, to nie jest obowiązkowy kosmetyk w moim makijażu. Czasami używam, jak mam czas i wenę, ale nie na co dzień.


13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Szczerze, to nie mam pojęcia. Nie jestem typowym bladziochem, ale obstawiam tonację bardziej oliwkową niż różową. 


14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?

Nie przeszkadzają mi, wręcz mi się podobają. Nawet sama chciałam kiedyś sobie zrobić, ale lubię swoje własne i na razie nie planuję. 

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?

Wiem, ale nigdy tego nie przestrzegam...


16. Jakiej maskary teraz używasz?
Aktualnie Lovely Curling Pump Up, a ulubiony to srebrny Eveline Volumix Fiberlast.

17. Sephora czy MAC?
Żaden.

18. Masz kartę pro do MAC?
Nie i nie planuję posiadać.

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?

Pędzle i gąbeczki. 


20. Używasz bazy pod cienie?
Nie, bazę zastępuje mi od czasu do czasu podkład mineralny bądź korektor.

21. Używasz bazy pod makijaż?
Nie.

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?

Najlepiej czuję się w stonowanych kolorach, ale nie mam ulubionego, lubię czasami eksperymentować.


23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
Zdecydowanie eyeliner.

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką?
Kredką chyba nie, za to mascarą... oj.

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?

Lubię, posiadam mineralny sypki cień od Annabelle Minerals i dość często używam.

26. Używasz kosmetyków mineralnych?
Oczywiście :)!




27. Ulubiona szminka?
Ulubionej nie mam, ale ostatnio skradł moje serce Lip Gloss Extra Lasting matowy z Lovely z kolorze nr 5.

28. Ulubiony błyszczyk?

Nie przepadam.

29. Ulubiony róż?

Lubię bardzo róż z Annabelle Minerals w kolorze Romantic.



30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?
Zdarza się allegro, ale bardzo rzadko.

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?

Nie chodzę do drogerii zbyt często, bo kupuję przez Internet swoje naturalne kosmetyki, ale zdarza się już znaleźć coś z dobrym składem w drogerii. 



32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
O nie, nie...!

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?

Nie zastanawiałam się w sumie. Gdybym miała kiedyś możliwość, to z przyjemnością bym się wybrała. 



34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Doświadczyłam tego kilka razy, gdy zaspałam, a teraz zdarzy mi się zrobić raczej okrojony makijaż, niż niezdarny, ze względu na mojego Synka.


35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?

Zbrodnia, to niewątpliwie źle dobrany i nałożony podkład. Nie mogę na to patrzeć. 




36. Lubisz kolorowe makijaże?
Tak, bardzo lubię, szczególnie latem.

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Gwiazdy, to nie moje klimaty, ale pierwsze co mi się skojarzyło, to Małgorzata Kożuchowska- jej makijaż zawsze mi się podoba.



38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
W zależności od stanu mojej cery, byłby to podkład lub tusz do rzęs. 





39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu?
Tak, odkąd zmieniłam swoją pielęgnację na naturalną i makijaż na mineralny, to moja cera często nadaje się do pokazania jej "nagiej" :)

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Zdarza się, ale jednak lepiej w makijażu... 

Mam nadzieję, że moje odpowiedzi Was zaciekawiły i chętnie poczytam, jak Wy odpowiedziałybyście na te pytania :)

TYMCZASEM!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie postem! Zostaw po sobie choćby uśmiech, będzie mi bardzo miło :)
Prowadzisz bloga? Na pewno do Ciebie trafię :)