niedziela, 27 stycznia 2019

NaturalneBlogowanie: Co znalazło się w styczniowej edycji "Naturalnie z Pudełka" 2019+ NIESPODZIANKA


Lubicie kupować boxy kosmetyczne? Ja kiedyś byłam zażartą fanką! Uwielbiałam kupować kosmetyki, które miały być niespodzianką. Natomiast dziś? Dzisiaj, gdy moja znajomość składów kosmetyków i zasad pielęgnacji jest dużo bardziej rozbudowana, to wolę jednak zakupy, które kontroluję. Kiedy doskonale wiem, na co wydaję pieniądze. 

Nadal jednak uważam, że kupowanie takich boxów, a szczególnie jeśli mówimy o pudełkach z naturalnymi kosmetykami, jest najlepszym rozwiązaniem dla osób, które zaczynają się nimi interesować. W tym przypadku zakup takiego pudełka jest świetną okazją do wypróbowania kilku kosmetyków, a do tego mamy pewność, że są naturalne, nie musimy sami zastawiać się nad składem, kiedy jeszcze nie do końca go ogarniamy. Myślę, że wśród doświadczonych osób również znajdują się miłośnicy tych pudełek, gdy chcą przetestować różne kosmetyki, a nie każdy jest łatwo dostępny, więc doliczając koszty wysyłki, jednak bardziej opłaca się zamówić taki box i czekać na niespodziankę. Wiadomo, że istnieje ryzyko, że trafi się taki kosmetyk, który nie do końca wpasuje się w nasze oczekiwania, ale myślę, że każdy zdaje sobie z tego sprawę. Zauważyłam natomiast, że "Naturalnie z pudełka" stara się dobierać kosmetyki w taki sposób, by jednak pasowały jak największej liczbie osób. 


Nie jest to moje pierwsze spotkanie z tym boxem, bo kilka lat temu, gdy zaczęłam swoją przygodę z naturalnymi kosmetykami, to właśnie zamawiając te pudełka poszerzałam swoją wiedzę i możliwość testowania trudno dostępnych kosmetyków. Nie pamiętam dokładnie, ale kupowałam od pierwszego, lub najdalej drugiego wydania tego pudełka. Później zrezygnowałam, bo w prawie każdym pudełku było mydło, a wtedy był szał na mydełka w kostce... :D

Tym oto sposobem przychodzę dziś z nowym wpisem, w którym zaprezentuję Wam, co znalazło się w moim styczniowym pudełku od "Naturalnie z Pudełka".

Pudełka możecie kupować na stronie: https://naturalniezpudelka.pl/
Aktualnie możecie kupić edycję lutową. 

Co zawiera styczniowa edycja Naturalnie z Pudełka?






(Niech Was nie zmyli pojemność tego serum, ponieważ pudełko, które kupujecie ma go 5 ml, a nie 20 ml, jak w moim przypadku. Podobno NzP często obdarowuje blogerki większymi pojemnościami kosmetyków, o czym nie miałam pojęcia, ale dlatego wyczulam Was, żebyście nie myśleli, że zamawiacie pełnowymiarowe serum...)

 



W sumie, to nie mam się za bardzo nad czym tutaj rozpisywać, bo zawartość jest mi póki co obca, no poza maseczką Rapan beauty, której firmy kosmetyki uwielbiam i od dawna Wam polecam!
Wydaje mi się, że zestaw tych kosmetyków jest uniwersalny i spokojnie mógłby posłużyć również, jako pomysł na prezent, no chyba, że ktoś nie ma wanny, to nie będzie zadowolony z soli do kąpieli ;). 

A teraz niespodzianka!
Postanowiłam, że nie tylko ja będę się cieszyć z tego pudełka, tylko podzielę się z Wami kilkoma kosmetykami, a dokładnie TRZEMA!
Żeby nie było tak łatwo, to będziecie musieli odgadnąć, które z kosmetyków styczniowej edycji "Naturalnie z Pudełka" chcę podarować komuś z Was. Spośród Waszych poprawnych odpowiedzi wybiorę osobę, do której trafią odgadnięte TRZY kosmetyki. Zatem macie czas do końca stycznia, czyli do czwartku 31.01.2019, a w ciągu trzech dni ogłoszę zwycięzcę. 

Warunkiem jest oczywiście obserwacja, lajkowanie, czy inne "bycie ze mną" na moich kanałach społecznościowych (linki na końcu wpisu)
 :)

Pamiętajcie, że jedna osoba=jeden komentarz. Nie będę brać pod uwagę kolejnych odpowiedzi, jeśli ktoś udzieli ich więcej niż jedną. Rozdanie odbywa się również na Facebook'u i Instagramie, więc macie w sumie trzy możliwości odgadnięcia nazw kosmetyków, o które gracie. Możecie odgadywać tutaj na blogu, pod postem na Facebook'u i pod zdjęciem na Instagramie. 

Mam nadzieję, że podoba Wam się taki pomysł i chętnie weźmiecie udział w mojej zabawie :)!

POWODZENIA!

P.S. Niezmiennie zapraszam Was do naszej grupy, w której znajdziecie wsparcie w wyborze naturalnych kosmetyków :)
Dołącz do nas: Polecamy naturalne kosmetyki
A tutaj mój InstagramFacebook oraz Google+.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie postem! Zostaw po sobie choćby uśmiech, będzie mi bardzo miło :)
Prowadzisz bloga? Na pewno do Ciebie trafię :)